Bestellen

Kies een product:

Kies een product/producten. Deze kun je vinden door te zoeken in de categorieën of kijk op het productenoverzicht. Ook kun je ons via de Chat (rechtsonder) om advies vragen bij het kiezen. Je kunt eventueel zoeken naar artikelen door een artikelnummer of artikelnaam in te vullen in het zoekveld rechtsboven in het scherm.


Plaats het product in de winkelwagen:
Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "In winkelwagen" knop te klikken. Klik vervolgens op "Mijn winkelwagen" om af te rekenen of op “Ga verder met winkelen” om meer producten aan de winkelwagen toe te voegen.

 

Je kunt het aantal artikelen wijzigen of het product uit de winkelwagen verwijderen, als je je bedenkt. Als je de gewenste producten in de winkelwagen hebt, druk op "Ga door naar afrekenen". En vul je gegevens in.

Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord of registreer je als nieuwe klant:
Als je nog niet bent aangemeld, dien je dat nu te doen. Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord. Ben je nog niet geregistreerd? Dan kun je het hier alsnog doen. Alleen geregistreerde klanten kunnen een bestelling plaatsen, omdat wij zonder de juiste adresgegevens niets kunnen toesturen.

Kies een factuur- en afleveradres:
Nadat je aangemeld bent komen je gegevens tevoorschijn. Je kunt hier het gewenste factuur- en afleveradres invullen of aanpassen. Beide adressen worden standaard ingevuld met behulp van jouw accountgegevens. Klik vervolgens op de knop “Doorgaan”.


Controleer het totaalbedrag van uw bestelling:
Kies de juiste verzendkosten en de betaalwijze. Bij iDeal betaling, kies je bank. In deze stap zijn de extra kosten en verzendkosten in het totaalbedrag van de bestelling verwerkt: controleer het totaalbedrag. Druk op de knop "Plaats bestelling". Dan pas is je bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres? (Cadeautip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een factuur meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de prijs op vermeld. De factuur zal ook naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Als je de order gelijk betaalt, ontvang je ook direct de betaalbevestiging. Als je de bestelling voor 15:00 uur hebt geplaatst proberen wij het nog dezelfde dag te verzenden en heb je de bestelling de volgende dag in huis. Als een product niet meer op voorraad is verzenden wij het zo spoedig mogelijk.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

 

Als je hulp nodig hebt met bestellen of met het afrekenen kun je contact met ons nemen via de Chat (rechtsonder) of stuur een e-mail naar klantenservice@goingsolar.nl. Bellen kan naar 06-247 50 257.

 


Bovenkant

eCommerce by CubeCart