Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren (30 dagen niet goed = geld terug garantie). In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen. Graag ontvangen we tevens bericht per mail over het retourneren.

 

Het is niet verplicht om een reden op te geven, maar omdat we graag tevreden klanten willen, horen we graag de reden voor het retourneren.

Je dient de verkregen factuur mee te sturen met je retour. De factuur is met de bestelling meegezonden.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Ja. Ben je niet tevreden over je aankoop dan zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor je eigen rekening. Je kan het pakket retour sturen naar:


Going Solar
Hendrik Werkmanstraat 114
1328 DP Almere
Nederland

Je hoeft enkel het pakket (voorzien van ons adres) af te geven en te betalen bij een PostNL service point.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt normaal het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren.  Maar wij hebben deze periode verlengt naar 30 dagen. Dus 30 dagen niet goed is geld terug garantie. De bestelling dient onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Het recht op restitutie vervalt na 30 dagen, waarna de garantieperiode van twee jaar in werking treedt.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt en de factuur meestuurt.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan helpen wij je verder.

 


Bovenkant

eCommerce by CubeCart